close
兩人一起寫的歌

"CLOVER"
I want happiness
我想得到幸福
I seek happiness
我想得到幸福

to cause your happiness
想和你一起得到幸福
to be your happiness
我想成為你的幸福

so take me
所以請帶我走
someplace far away
到遙遠的地方
to a true Elsewhere
到不是這裏的地方
please take me there
請帶我走

magic that lasts
解不開的魔法
never-ending kiss
沒有終止的熱吻
revery without break
無法清醒的夢境
unperishable bliss
永不消失的幸福

take me
請帶我走
I want happiness
我想得到幸福

birds sing
鳥兒們在歌唱
song of unknown tongue
那是我不懂的語言之歌
though winged,they
即使擁有翅膀
still fail to reach the sky
也無法飛向天空

a place not to be treaded alone
那是獨自一人無法到達的地方

so take me
所以請帶我走
to a true Elsewhere
到不是這裏的地方

wet feathers,
濡濕的翅膀
locked fingers,
相互交纏的手指
melting flesh,
融化的軀體
fusing minds,
重疊相映的心

take me
請帶我走
I want happiness
我想得到幸福

Not your past
比你的過去
but your present is what I seek,
我更想得到你的現在

carefully winding back its fragile thead
將那細如絲線的未來用雙手逐漸拉近

please take me there
請帶我走
I want happiness
我想得到幸福



這是第一集的原版歌詞
在第二集裡有同一首歌,但是稍微不同的歌詞
第三集有首歌"LOVE"
第四集也有首歌是說重生的
可是剛打完這首我就累了
其他的.....
下次再看吧!(汗)
arrow
arrow
    全站熱搜

    daiweikuo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()